niedziela, 9 marca 2014

Losowanie Candy

Witajcie!
W ten piękny wieczór chciałabym ogłosić wyniki losowania w mojej imieninowej zabawie. Na wstępie chciałam podziękować wszystkim Twórczym Dziewczynom, które zapisały się, odwiedzały mój skromny blog i za wszystkie komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaszczyciłyście mnie swoimi odwiedzinami i wspieracie, gdy już wszystkie igły wypadły mi z rąk.
Dzięki tej zabawie poznałam nowe wspaniałe blogi, które z pewnością będę w przyszłości odwiedzać :)
A teraz najwyższy czas ogłosić wyniki.

Turecka misa jako komora maszyny losującej :)

 A dzisiejszym zwycięzcą jest:

Marto gratuluję wygranej! Nagrodę wyślę Pocztą.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do zaglądania do mnie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    Dziękuję pięknie za wspólną zabawę ;)

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranej. Dziękuje za zabewę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Agaty! :) Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, zapraszam do mnie na candy :D ogłosiłam dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń