czwartek, 28 stycznia 2016

Kransale (2)

Przez te kilka tygodni krasnalowi przybyło: czapka, fajka, kufel, ale ciągle chodzi bez spodni... Gdyby niejasna legenda do czapki chyba szybciej by mi poszło i bym się tak nie zniechęcała. Ale ten etap mam już za sobą i tylko czekam na weekend, aby postawić nowe krzyżyki.

Zapisałam się na wymiankę wiosenno-wielkanocną w Gosikowym Zakątku. Jest to fajna okazja do poznania nowych ludzi i blogów. Na prawym pasku jest banerek odsyłający do zabawy jakbyście miały ochotę.

Krasnal bez spodni:



W Biedronce natrafiłam na ciekawe zestawy do szycia. Jest kilka ich wersji, ja wybrałam tą z igłami do maszyny i szpilkami. Zawsze coś się przyda :-)


Dziękuję za miłe komentarze do kartki z tulipanami. Poczta Polska nie zawiodła i niespodzianka dla Babci doszła na czas :-) Na koniec, aby rozchmurzyć ten ponury dzień żegnam się z Wami zdjęciem kwitnącego storczyka.
Trzymajcie się ciepło!



14 komentarzy:

  1. Czapka nie wygląda na trudną do wyszycia, ale nie widziałam legendy ;) Ładny storczyk, i zazdroszczę, bo moje nie kwitną :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, krasnal i bez spodni wygląda świetnie, już jestem ciekawa całości. A jeśli chodzi o legendy, to ja nie znoszę tych czarno białych, wolę kolorowe, wtedy jest dla mnie czytelny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w ukończenie tego małego cudaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krasnala jest coraz więcej i bez spodni fajnie już wygląda ;).

    Storczyk super Ci kwitnie. Nasz nie ma teraz żadnego kwiatka ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Agatko w zabawie! Miło mi Cię poznać! Hafcik pięknie się zapowiada, zazdroszczę takich umiejętności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krasnalowi krzyżyków przybywa, a to najważniejsze, bo zawsze to bliżej finału :)
    Śliczny storczyk, w tej chwili nie mam w domu ani jednego. Co to za rurka w doniczce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta przezroczysta rurka to podpórka do pędu storczyka - żeby nie był krzywy to zawsze ją przyczepiam do rosnącej łodyżki ;)

      Usuń
  8. Powodzenia w dalszym xxx krasnala :)
    Zestawy z biedronki mam, nici używam do szycia ręcznego i na maszynie i dotąd mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,ze Ci sie przydaja. Ja tez jestem zadowolona ze swojego zestawu :)

      Usuń