wtorek, 3 maja 2016

Metryczka do wymianek

Już jakiś czas temu zobaczyłam u blogowych koleżanek "Metryczkę do wymianek". Zabawę zorganizowała Hubka 38 i w końcu znalazłam chwilę na wypełnienie ankiety.
 Jest to fajne ułatwienie gdy bierze się udział w różnego rodzaju wymiankach.
Zasady zabawy są tu.
Lista osób które wypełniły ankietę tutu

1. Nick/imię:
Agata

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz:
W zasadzie nie ma rzeczy, która by się nie przydała. Gazetka hafciarska byłaby dla mnie miłą niespodzianką. Technikę, którą podziwiam i chciałabym się kiedyś nauczyć jest qulling, sutasz i decoupage.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Uwielbiam haft krzyżykowy, próbuję swoich sił w decoupage.

4. Trzy ulubione kolory to:
czerwony, fioletowy, czarny i ostatnio szary.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię:
brązowy - nie mogę się do niego przekonać, niebieski - nie umiemy się ze sobą zaprzyjaźnić.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak to jakie?
Bardzo lubię wszelkie scrapki, wstążeczki, naklejki, muliny - wszystko to co może przydać się do zrobienia kartek. Gazetka hafciarska byłaby dla mnie bardzo miłą niespodzianką.Serwetka do decoupage. W zasadzie zawsze się cieszę z każdego drobiazgu.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak to jaką?
Nosze głównie srebrne kolczyki, kolorowe koralikowe bransoletki. Lubię naszyjniki. Na szczęście nie jestem uczulona na nikiel i wszystkie kolorowe kolczyki mogę nosić :)

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Jestem miłośniczką stylu skandynawskiego w domu. Jasne poduszki, motyw renifera bardzo mi się podobają. Mam świra na puncie Wielkiej Brytanii - zbieram puszki na herbatę z londyńskim piętrowym autobusem, kubki, pierdułki. I hafty z tym motywem. Jak na razie w moich zbiorach jest tylko londyńska budka telefoniczna, ale już wkrótce mam nadzieję na ścianie zawiśnie kolejna rzecz z tej serii.

9. Kawa czy herbata? (Jeśli tak to co lubisz, a czego nie)
Zdecydowanie lubię herbatę - zielona, albo earl grey. Rano piję kawę rozpuszczalną :)

10. Ze słodyczami to ja najbardziej...
lubię pianki i żelki...

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli to to jaki gatunek?
Oj tak, bardzo lubię książki. Kryminały, obyczajowe, powieści. Jestem wielką fanką Agathy Christie.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak to jaki?
Lubię testować różne kosmetyki. Wiem, że są drogie i nie każdego na nie stać, więc ucieszyłabym się z pomadki nawilżającej, albo jakiś próbek. Nigdy nie mogę wyjść z pustymi rękoma ze stoiska Ziaji....

13. Chciałabym jeszcze dodać...
że największą wartość mają dla mnie rzeczy zrobione własnymi rękoma prze kogoś. Bo nie liczy się marka, ale to, że ktoś poświęcił swój czas, aby zrobić drugiemu niespodziankę. I nawet jeśli dostanę wściekło niebieską kosmetyczkę to i tak sprawi mi radość ;)

3 komentarze:

  1. Miło dowiedzieć się czegoś więcej :) Też lubię krzyżyki i earl grey!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witam w metryczce! ja uwielbiam hafty, bo nigdy się tego nie nauczę:-), więc muszę się tu u Ciebie porozgladać...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń