piątek, 8 grudnia 2017

Haul zakupowy

Odwiedzając sklepy z używaną odzieżą mało kiedy udawało mi się znaleźć coś do haftu. Tym razem moja koleżanka wypatrzyła coś ciekawego na wystawie jednego z SH. Pomimo zimowej zawieruchy i stania w korku dotarłam do sklepu i muszę przyznać, że było warto :)
"Zdobyłam" trzy ramkotamborki z pięknymi haftami. Te świąteczne zdobią już pokój, a wiosną ich miejsce zajmie obrazek z kwiatami.
Oprócz tamborków trafiłam na zestaw do haftu zz mikołajem. W opakowaniu był niezły bałagan wśród nitek, ale też wzór maków z jakiegoś innego zestawu. Nie wiem czy jeszcze w tym roku zdążę z wyhaftowaniem tego wzoru, bo bardzo mi się podoba. Zobaczcie sami:



Na koniec jeszcze jedno zdjęcie ze świątecznymi haftami:

Za wszystko zapłaciłam 19 zł.
Teraz muszę dobrze rozplanować swój wolny czas, bo tyle rzeczy chciałabym jeszcze wyhaftować :)

9 komentarzy: