wtorek, 26 grudnia 2017

Wymianka bożonarodzeniowa

Na początku chciałam serdecznie podziękować za wszystkie życzenia bożonarodzeniowe.
Ogromną radość sprawiły mi też przepiękne kartki, które przyniósł listonosz. Są tak cudowne, że postaram się w wolnej chwili je wszystkie sfotografować i pokazać tutaj na blogu.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję.

W tym roku wymiankę bożonarodzeniową zorganizowała Jasiowa Mama z bloga Haftowane historie Jasiowej Mamy.

Moje paczuszki pojechały w dwóch częściach do Agnieszki z bloga Zafolkowana
Kartkę z haftem Veronique Enginger trzymałam na specjalną okazję i mam nadzieję, że spodobała się adresatce :)
Przy okazji chciałam Ci Agnieszko serdecznie podziękować za przepiękną kartkę i życzenia.



Od Magdy z bloga Pasje Magos przyjechała mikołajkowa torba z niespodziankami. Serdecznie dziękuję Magdo, bardzo trafiłaś w mój gust, a zestaw z bałwankiem skradł moje serce.


Na koniec podziękowania dla Jasiowej Mamy, za to, że czuwała nad sprawnym przebiegiem wymianki :)

Pozdrawiam gorąco 💗

8 komentarzy:

  1. Cudnie! Cieszę się bardzo, że jesteś zadowolona z wymianki :) I dziękuję Ci za piękne wywiązanie się ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam w Twoje gusta 😊 czekam na pierwszą odsłonę haftu balwankowego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałwanek tak mnie wciągnął, że już prawie całą głowę ma :-) dziękuję za ten super zestaw :-)

      Usuń
  3. Fajne paczuszki:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wymianka! Zestaw z bałwankiem właśnie gości u mnie na tamborku. Uroczy jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miła wymianka:)Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń